Bohové - 1. část

25. října 2016 v 11:54


JMÉNO: Anat
FUNKCE: Bohyně války, plodnosti a sexu
VZTAHY S JINÝMI BOHY: Re (otec), Astarte (sestra)
POTOMCI:
Nemá potomky.

SCHOPNOSTI POTOMKŮ:
Nemá potomky.









JMÉNO: Anhur
FUNKCE: Bůh války, patron egyptské armády a ztělesnění královských válečníků
POSVÁTNÉ ZVÍŘE: xxx
VZTAHY S JINÝMI BOHY: xxx
POTOMCI:
Anhurovi potomci jsou skvělí stratégové a opravdu jim to myslí, co se týče boje, avšak jinak se může klidně stát, že během různých společenských situací budou trochu mimo. Rozumí si spíš se zbraněmi než s lidmi, často bývají samotářští a rozvážní, ale když na to přijde, jsou schopni se rychle rozhodovat a převzít zodpovědnost. Ve skupině válečníků to bývají právě oni, kdo jsou zvoleni jako vůdci, protože vůdčí schopnosti opravdu mají a nebojí se vzít zodpovědnost a následky na sebe.

SCHOPNOSTI POTOMKŮ:
PERSONAL VITAKINESIS: Permanentní uzdravování organismu při úbytku jídla, vody a kyslíku. Dotyčný tak může strávit několik hodin bez kyslíku a nijak mu to neublíží. Čím víc bodů, tím delší dobu tato schopnost funguje v kuse.
SHIELD: Vytvoření ochranného silového pole. Čím je vnější útok silnější, tím víc energie to poloboha stojí a u magického útoku záleží na bodech (polobůh má 5 bodů v Shieldu, útočí na něj někdo s Hydrokinesis se 7 body, takže ochranné pole moc dlouho nevydrží a bude brát hodně energie). Nejlépe zadržuje nemagické útoky mečem, dýkou atp.
SHADOWS: Polobůh si umí vytvořit své vlastní klony. Nejdřív jen jeden slabší, než je on sám, který se rozplyne při jakémkoliv nárazu, ale později zvládá klidně až tři a na nejvyšším levelu jsou kloni stejně silní jako polobůh sám a musí být zasaženi smrtelně, aby zmizeli.
PHARAOH'S RAGE: Přivolání krvavého deště, stovek žab omezujících pohyb nepřátel, deště meteoritů směřovaného na určitý cíl, hejna kobylek, které sežerou veškerou zeleň, na kterou je polobůh nasměřuje, a blízkou zemi mohou změnit dočasně na bažinu. Polobůh si může vybrat, jestli je chce seslat naráz či jen některé.


JMÉNO: Anuket
FUNKCE: Bohyně Nilu, ryb, řek a rychlosti
POSVÁTNÉ ZVÍŘE: Ryba
POTOMCI:
Od narození se umí dorozumívat s rybami a dalšími vodními tvory a umí dýchat po vodou. Jsou velice rychlí - běhají a plavou velmi dobře a rychle. Často bývají hyperaktivní, avšak dobře se rozmýšlí, než něco udělají. Bývají spíš zamlklí, introvertní a stydliví.

SCHOPNOSTI POTOMKŮ:
HYDROKINESIS: Ovládání kapalné vody způsobem podobným telekinesis, ale nezahrnuje déšť či hýbání celým mořem či oceánem. Zahrnuje vytahování vody ze země, hledání pramenů či jiných vodních toků, sběr rosy, chůze po vodě, tvarování vody...
SHAPESHIFTING: Přeměna na jakoukoliv rybu, ale pouze ve vodním prostřední, na suchu ne.
REGENERATION: Osobní regenerace za pomoci vody. Pokud je zranění poloboha v kontaktu s vodou, může se začít hojit. Čím víc bodů, tím vážnější zranění si může nechat zahojit (kromě smrtelných). Dá se tímto hodně šetřit nektar a ambrózie.
FAST MOTION: Polobůh se může na okamžik pohybovat tak rychle, že se ostatní kolem zdají zaseklí v čase. S počtem bodů se zvyšuje čas, po který téhle schopnosti mohou využívat.


JMÉNO: Anup
FUNKCE: Bůh mumifikace, průvodce na cestě mezi světem mrtvých a živých, ochránce hrobů a pohřebišť
POSVÁTNÉ ZVÍŘE: Šakal
VZTAHY S JINÝMI BOHY: Eset (matka), Sutech (otec)
POTOMCI:
Všichni dokážou už od narození komunikovat s psovitými šelmami. Jsou spíše introvertní a lehce melancholičtí. Mají velký talent na mumifikace a instinktivně vědí, jak se dělá. Málokdy se ztratí, mají dobrý orientační smysl a snadno hledají cestu z bludiště. Většinou trpí ochlofóbií - strach z davů a větší koncentrace lidí.

SCHOPNOSTI POTOMKŮ:
SHAPESHIFTING: Přeměna na psovité šelmy.
NECROMANCY: Vidění a dorozumívání se s duchy, později také jejich vědomé přivolání. Na nejvyšší úrovni umí duchy také ovládat.
FERROKINESIS: Ovládání vzácných kovů (zlato, stříbro...) způsobem podobným Telekinesis. Mohou z kovů cokoliv vytvarovat, nechat ho vznášet ve vzduchu...
TOUCH OF DEATH: Polobůh může s touto schopností zabít slabou příšeru za cenu vyčerpání, střední příšeru za cenu bezvědomí a silnou/nesmrtelnou příšeru za cenu vlastní smrti.



JMÉNO: Baal
FUNKCE: Bůh plodnosti, počasí, deště, větru, blesků, ročních období, války, patron námořníků a obchodníků
POSVÁTNÉ ZVÍŘE: xxx
VZTAHY S JINÝMI BOHY: xxx
POTOMCI:
Potomci tohoto boha jsou rázní, sebevědomí a často také celkem krutí. S ničím a nikým se nepářou, jdou rovnou k věci a nechají se snadno naštvat. Není neobvyklé, když jsou také celkem namyšlení, nafoukaní a příliš jistí sami sebou. Jejich povahy jsou jinak dost nestabilní, obvykle jsou také dost náladoví a nepředvídatelní. Zato mají talent na boj, do kterého se vždy vrhají s chutí a se zápalem. Bývají si blízcí s dětmi Sutecha a Sobeka.

SCHOPNOSTI POTOMKŮ:
STORMKINESIS: Umí přivolat bouři. Nejdřív zvládají jen mráčky a déšť, pak i slabý vítr a drobné výboje v mracích, načež se postupně přes větší mraky, silnější déšť a vítr dopracovávají až k opravdu silným bouřkám s klikatými, silnými blesky, které klidně zasáhnou celé město.
ATMOKINESIS: Moc nad počasím. Nezahrnuje tvorbu bouří, blesků a vzdušných vírů, ale zato například tvorbu mraků, jejich odhánění od slunce, déšť, kroupy, duhu, mrholení, zvyšování a snižování teploty, sněžení, mlhu atp.
AEROKINESIS: Moc nad vzduchem a větrem. Liší se od Stormkinesis tím, že s touto schopností je polobůh schopen na vyšších levelech vytvářet klidně i tornáda a hurikány, případně písečné bouřky, při kterých však musí být na poušti, poněvadž písek ovládat neumí. Zahrnuje také tvorbu větrných proudů, odvzdušnění prostoru, zvyšování a snižování tlaku a tak. Ale rozhodně ne létání!
HYDROKINESIS: Ovládání kapalné vody způsobem podobným telekinesis, ale nezahrnuje déšť či hýbání celým mořem či oceánem. Zahrnuje vytahování vody ze země, hledání pramenů či jiných vodních toků, sběr rosy, chůze po vodě, tvarování vody...



JMÉNO: Bastet
FUNKCE: Bohyně koček, žen, tajemství a ochrany
POSVÁTNÉ ZVÍŘE: Kočka
VZTAHY S JINÝMI BOHY: Re (otec)
POTOMCI:
Milují kočky a od narození se s nimi umí dorozumívat. Jsou ochranářští a loajální, jednoduše praví přátelé, kteří vás jen tak neopustí. Mají slabost pro pěkné a třpytivé věci, jsou tak trošku marniví a občas zapomenou, že se všechno netočí kolem nich.

SCHOPNOSTI POTOMKŮ:
SHAPESHIFTING: Přeměna na kočku domácí (vzhled si vyberete sami a pošlete po získání schopnosti).
PHOTOKINESIS: Kontrola nad měsíčním světlem, což zahrnuje vidění ve tmě, směrování světla, osvětlení noci a zatmění noci, pokud potřebují rychle utéct, avšak zatmění je energeticky náročné.
BOND: Polobůh je schopen se mentálně napojit na jednu osobu, se kterou má silné pouto, telepaticky s ní komunikovat (jakmile ji víc ovládá), vědět, kde se nachází, jak se cítí, jestli je v bezpečí atp... Čím víc bodů, tím víc podrobností může zjistit. Na začátku to budou spíš záblesky a nebude to moci vyvolat vědomě, ale od pěti bodů už bude schopnost používat vědomě. Osobu si sami vyberete a připíše se ke schopnosti - může to být až později po získání schopnosti. Zrušení pouta je bolestivé zvlášť pro dítě Bastet a zapříčiňuje to pouze silné trauma, zrada či něco podobného.
SHIELD: Vytvoření ochranného silového pole. Čím je vnější útok silnější, tím víc energie to poloboha stojí a u magického útoku záleží na bodech (polobůh má 5 bodů v Shieldu, útočí na něj někdo s Hydrokinesis se 7 body, takže ochranné pole moc dlouho nevydrží a bude brát hodně energie). Nejlépe zadržuje nemagické útoky mečem, dýkou atp.


JMÉNO: Bes
FUNKCE: Ochranný bůh dětí a domácnosti, bůh tance, hojnosti, plodnosti a radovánek, chrání matku i dítě při porodu, zahání noční můry
POTOMCI:
Jeho děti jsou mateřské, mají rády malé děti a umí se o ně instinktivně postarat. Stejně tak se umí starat o těhotné a přesně ví, co jim škodí a co jim naopak pomáhá. Mohlo by se občas zdát, že jsou příliš upnutí, ale milují jakoukoliv zábavu a párty. Prakticky se jim nezdají zlé sny a jsou veselé a optimistické. Bývají menšího vzrůstu a nemají moc v oblibě sport - až na tanec, ve kterém jsou dobří. Své děti přivádí do tábora okolo 12 let, později je to už výrazně vzácněji. Umí poznat, když má někdo noční můry, a mohou té osobě lehce ulevit, ale musí s ní být ve fyzickém kontaktu.

SCHOPNOSTI POTOMKŮ:
AGE CONTROL: Polobůh s touto schopností se zvládne omladit nebo postaršit, ale je omezen polovinou svého věku a dvojnásobkem svého věku (tedy, když mu je 14 let, může mít podobu v rozmezí 7 až 28 let). Co se týče psychiky, je stále na úrovni pravého věku.
CHLOROKINESIS: Kontrola nad rostlinami - urychlování jejich růstu, míření jejich pohybu, tvarování atp., ale v žádném případě vytváření nových druhů! Polobůh může mít chapadla z rostlin, může je donutit, aby někoho svázaly a podobně. Pokud má deset bodů, může si vytvořit i jednoho tvora, který jim pomáhá v boji a poslouchá svého poloboha na slovo.
SHIELD: Vytvoření ochranného silového pole. Čím je vnější útok silnější, tím víc energie to poloboha stojí a u magického útoku záleží na bodech (polobůh má 5 bodů v Shieldu, útočí na něj někdo s Hydrokinesis se 7 body, takže ochranné pole moc dlouho nevydrží a bude brát hodně energie). Nejlépe zadržuje nemagické útoky mečem, dýkou atp.
CALM CONTROL: Dotykem dokáže kohokoliv úplně zklidnit. Nejlépe to funguje při nervozitě, při vzteku či silném vzplanutí lásky je potřeba vynaložit mnohem víc energie a často se stává, že se ona emoce přenese na poloboha, který uklidňuje.


JMÉNO: Geb
FUNKCE: Bůh země a její ztělesnění
POSVÁTNÉ ZVÍŘE: Husa
VZTAHY S JINÝMI BOHY: Šu (otec), Tefnut (matka), Nut (sestra a manželka), Sutech a Usir (synové), Nebthet a Eset (dcery)
POTOMCI:
Jsou velice pevní a máloco je rozháže. Jsou klidní, milí a odvážní. Nemají v oblibě létání, plavání a obecně pohyb na vodě nebo tam, kde nejsou spojení se zemí. Jsou ochotní, rádi pomáhají a instinktivně rozumí botanice a geologii. Naopak zoologie je jim cizí a zvířat se často až štítí. Většinou jsou to vegetariáni, ne-li rovnou vegani.

SCHOPNOSTI POTOMKŮ:
CHLOROKINESIS: Kontrola nad rostlinami - urychlování jejich růstu, míření jejich pohybu, tvarování atp., ale v žádném případě vytváření nových druhů! Polobůh může mít chapadla z rostlin, může je donutit, aby někoho svázaly a podobně. Pokud má deset bodů, může si vytvořit i jednoho tvora, který jim pomáhá v boji a poslouchá svého poloboha na slovo.
TERRAKINESIS: Kontrola nad zemí - zahrnuje tvorbu zeměstřesení (od sedmi bodů a výš!), sesuvy půdy, praskliny v zemi, tvorbu kamenných stěn atp. Čím více bodů máte, tím je schopnost silnější a efektivnější.
EARTH CRAFTS: Polobůh je expert na řemesla související s geologií - hrnčířství, sochařství. Umí tvarovat kámen, jako by byl jen z jílu, a vytvářet (s deseti body a pouze omezeně) a ovládat horniny i nerosty způsobem podobným Telekinesis.
CALM CONTROL: Dotykem dokáže kohokoliv úplně zklidnit. Nejlépe to funguje při nervozitě, při vzteku či silném vzplanutí lásky je potřeba vynaložit mnohem víc energie a často se stává, že se ona emoce přenese na poloboha, který uklidňuje.
COALESCING - Polobůh dokáže splynout s prostředím. Na nejnižším levelu je to náhodné. Polobůh třeba během procházky v lese zjistí, že kousek jeho kůže je pokryt kůrou, která se shoduje s kůrou nějakého stromu poblíž. S každým dalším levelem se tato schopnost zlepšuje, takže polobůh je schopen vědomě splynout s čímkoliv, co patří mezi půdu, stromy a podobně - prostě příroda.


JMÉNO: Eset
FUNKCE: Bohyně magie, manželství, mateřství a patronka žen
POSVÁTNÉ ZVÍŘE: xxx
VZTAHY S JINÝMI BOHY: Usir (manžel a bratr), Geb (otec), Nut (matka), Sutech, Nebthet (sourozenci), Anup (syn), Hor (syn)
POTOMCI:
Nemá potomky, je věrná Usirovi, jakožto bohyně manželství.


















JMÉNO: Hathor
FUNKCE: Bohyně krásy, lásky, žen, alkoholu, plodnosti, dobytka, hudby, dětí a tance
POSVÁTNÉ ZVÍŘE: Kráva
VZTAHY S JINÝMI BOHY: Re (otec), Hor (manžel)
POTOMCI:
Všichni jsou vzhledově velice pěkní a na svém vzhledu si dost zakládají - vědomě i nevědomě. Do bojů se moc nehrnou, jsou spíše pasivní a hodí se spíš na Umělce než na Vojáky, ale výjimky se najdou. Jsou milých povah, rádi kolem sebe šíří lásku a seznamují lidi, rádi se baví a chodí na večírky. Jsou dobří psychologové a trpělivé vrby. Umí dobře tančit a nikdy se neopijí. Všichni se od narození umí dorozumívat s dobytkem všeho druhu.

SCHOPNOSTI POTOMKŮ:
SHAPESHIFTING: Přeměna na krávu/býka podle pohlaví poloboha.
CHARMSPEAK: Jinak zvané "Čaroslova". Mají velkou moc, ale zase trvá, než se jim naučíte tak dobře, že po chvilce nevyprchají. Po dosažení 10 bodů v této schopnosti dokáže polobůh přesvědčit každého kromě bohů, že to, co říká, je pravda, a také dotyčného úplně omámit a svést.
ALCOKINESIS: Ovládání alkoholu. Polobůh umí z vody či jiného nealkoholického nápoje udělat alkoholický a naopak a dokáže alkohol ovládat podobně jako u Hydrokinesis vodu.
METAFORMING: Umí se přizpůsobit ideálu krásy toho, kdo před ním stojí, když chtějí. Změní se jim barva vlasů, tvar těla, přetvaruje se obličej atd. a čím víc bodů mají, tím déle v této podobě mohou vydržet. Na nejvyšším levelu zvládnou vypadat i jako opačné pohlaví, ačkoliv genitálie budou mít stále své vlastní (kromě prsou).


JMÉNO: Hor
FUNKCE: Bůh faraonů, války a ochrany
POSVÁTNÉ ZVÍŘE: Sokol
VZTAHY S JINÝMI BOHY: Eset (matka), Usir (otec), Sutech (strýc), Nebthet (teta), Hathor (manželka), Nefertum (bratr)
POTOMCI:
Všichni jsou to vůdčí typy, cpou se na vůdčí pozice, díky čemuž mohou působit dost namyšleně. Mají výborný zrak a nenávidí se se Sutechovci. Bývají dost paranoidní a nechápou sarkazmus. S dětmi Hathor a Usira výcházejí velmi dobře. Nenávidí pocit uvěznění a bezmoci a přihání je k šílenství.

SCHOPNOSTI POTOMKŮ:
SHAPESHIFTING: Přeměna na sokola či jiného dravého ptáka kromě sovy.
PERSUASION: Schopnost magického hlasu, který každého přesvědčí o tom, že to, co říká, je pravda.
SHIELD: Vytvoření ochranného silového pole. Čím je vnější útok silnější, tím víc energie to poloboha stojí a u magického útoku záleží na bodech (polobůh má 5 bodů v Shieldu, útočí na něj někdo s Hydrokinesis se 7 body, takže ochranné pole moc dlouho nevydrží a bude brát hodně energie). Nejlépe zadržuje nemagické útoky mečem, dýkou atp.
TELEKINESIS: Pohybování věcmi pomocí myšlenek. Čím větší a těžší předmět, tím je potřeba víc energie a soustředění.
PHARAOH'S RAGE: Přivolání krvavého deště, stovek žab omezujících pohyb nepřátel, deště meteoritů směřovaného na určitý cíl, hejna kobylek, které sežerou veškerou zeleň, na kterou je polobůh nasměřuje, a blízkou zemi mohou změnit dočasně na bažinu. Polobůh si může vybrat, jestli je chce seslat naráz či jen některé.


JMÉNO: Chonsu
FUNKCE: Bůh měsíce, času a léčení
VZTAHY S JINÝMI BOHY: Sobek (otec)
POTOMCI:
Jeho děti jsou nenapravitelní hazardéři a velice rádi se sází o cokoliv. Nedokážou sázce jednoduše odolat. Lépe fungují v noci, přes den bývají ospalí a trochu mimo, ale kdyby se vsadili, byli by schopní vydržet i tři dny bez spánku. Jsou zatraceně vytrvalí a nemají ve zvyku plýtvat časem, jsou velice přímí. Mají velký talent na léčitelství.

SCHOPNOSTI POTOMKŮ:
PHOTOKINESIS: Kontrola nad měsíčním světlem, což zahrnuje vidění ve tmě, směrování světla, osvětlení noci a zatmění noci, pokud potřebují rychle utéct, avšak zatmění je energeticky náročné.
VITAKINESIS: Léčení ran. Polobůh se musí rány přímo dotýkat - čím je větší, hlubší a víc krvácí, tím víc energie to stojí. Smrtelná zranění zvládne vyléčit jen za cenu následného bezvědomí.
CHRONOKINESIS: Mohou na okamžik (čím víc bodů, tím delší doba) zastavit čas - pouze děti Chonsua se budou moci pohybovat, jinak všichni a všechno zkamení, dokud účinek schopnosti nevyprchá. Mohou přitom manipulovat s osobami i s předměty.
PERSONAL VITAKINESIS: Permanentní uzdravování organismu při úbytku jídla, vody a kyslíku. Dotyčný tak může strávit několik hodin bez kyslíku a nijak mu to neublíží. Čím víc bodů, tím delší dobu tato schopnost funguje v kuse.


JMÉNO: Ihy
FUNKCE: Ztělesnění extáze při hře na sistrum
POSVÁTNÉ ZVÍŘE: xxx
VZTAHY S JINÝMI BOHY: Hathor (matka), Hor (otec)
POTOMCI:
Jsou to tak trochu šílenci. Často mluví v podivných metaforách, libují si v přirovnáních, synekdochách, personifikacích a básnických vyjadřovacích prostředcích obecně. Mají svůj specifický smysl pro humor, který je tak trochu ujetý, ale i přesto si snadno hledají přátele, poněvadž jsou to veselé kopy. Rádi se socializují, umí hrát na každý hudební nástroj, ač ho předtím ještě ani neviděli, a mají talent na tanec.

SCHOPNOSTI POTOMKŮ:
POWER OF MUSIC: Polobůh umí hrou na některý z hudebních nástrojů (při získání schopnosti si jeden vyberete a už to nepůjde změnit) uspat lidi, polobohy, ale i příšery či zvířata. Bohy ne. Musí se však na hru soustředit a naráz zvládne uspat maximálně deset lidí.
LEVITATION: Polobůh umí levitovat, nepotřebuje křídla ani vzduch. Postupem času se schopnost stane mimovolnou, při silných emocích se může stát, že polobůh zničehonic vzlétne do vzduchu - např. když se naštve nebo náhle rozradostní.
ALCOKINESIS: Ovládání alkoholu. Polobůh umí z vody či jiného nealkoholického nápoje udělat alkoholický a naopak a dokáže alkohol ovládat podobně jako u Hydrokinesis vodu.
WITCHERY: Lehká kouzla - telekineze, zničení, vzplanutí, vytažení vody ze země, uzamčení dveří... Nevyrovná se však skutečným schopnostem, není tak silná a v boji se dá vcelku lehce porazit.


JMÉNO: Maat
FUNKCE: Bohyně pravdy, práva, pořádku a harmonie
VZTAHY S JINÝMI BOHY: Re (otec), Thovt (manžel)
POTOMCI:
Jsou velmi spravedliví, perfektní rozhodčí a rádci. Nemají rádi nepořádek a chaos. Mají vlastní stanoviska, nikdo je nepřesvědčí o opaku, leda tak jejich vlastní sourozenec. Neumí lhát a vlastně ani nechtějí, vždycky to na nich poznáte. U většiny platí "Co na srdci, to na jazyku". Má dětí jen málo. Mají také velice dobrý orientační smysl, vždy vědí, kde je nahoře a kde dole, a rozpoznají světové strany. Mají podvědomou schopnost potlačovat v lidech nutkání hádat se.

SCHOPNOSTI POTOMKŮ:
WINGS GROWING: Polobůh si umí nechat narůst křídla a za jejich pomoci s nimi létat. Jejich podobu si mohou pokaždé vybrat jinou - andělskou, dračí, motýlí...
WHOPPER DISCOVERY: Polobůh pozná, když mu lžete nebo před ním něco záměrně skrýváte, případně neříkáte celou pravdu. Nepozná ale, co před ním skrýváte, a nemůže vás touto schopností přimět, abyste mu to řekli, dokud nedosáhne alespoň osmi bodů.
BIRD LANGUAGE: Dokáží si přivolat různé druhy ptáků, jaké chtějí, aby jim pomohli v boji, předali nějaké vzkazy a tak podobně. Umí si s nimi telepaticky předávat obrazy myšlenek a dorozumívat se s nimi ptačí řečí, když jsou s nimi.
MIST CONTROL: Ovládají magickou mlhu. Umí s ní skrýt různé věci, osoby a dokonce i scénu (představme si skupinku polobohů, kteří uprostřed náměstí bojují s příšerou), takže okolostojící osoby neuvidí nic nebo uvidí něco naprosto normálního (místo polobohů s příšerou uvidí neškodnou skupinku puberťáků). Čím víc bodů, tím větší věci a tím víc osob umí zakrývat.


JMÉNO: Nefertum
FUNKCE: Bůh vůně, aromaterapie, světla, ochránce mrtvých a mučitel duší mrtvých hříšníků, bůh odplaty
VZTAHY S JINÝMI BOHY: Eset (matka), Usir (otec), Sutech (strýc), Nebthet (teta), Hor (bratr)
POTOMCI:
Jeho děti bývají velice bláznivých a střelených povah. Často se obklopují vším možným co vydává jim příjemné vůně nebo je to prostě nějak lesklé či třpytivé. Velice lpí na čistotě. Svou zálibou v módě by mohli směle konkurovat dětem Hathor, kdyby však nebylo jejich poněkud násilnických sklonů vůči těm kdo se nějak proviní. To jim většinou nezáleží na důkazech a prostě se mstí. Také mají výborný čich a paměť na pachy, také umí kohokoliv a cokoliv vyčenichat. Mají talent na rozpoznávání léčivých rostlin, aromaterapii atp.

SCHOPNOSTI POTOMKŮ:
LIGHTKINESIS: Polobůh umí ovládat světlo. Dokáže si třeba rozzářit dlaň a tou pak posvítit nebo třeba i celé tělo. Umí jen tak rozzářit lampu a světlo v ní uchovat nebo naopak z ní světlo sebrat a načerpat z něj energii. Při silném záření slunce si z něj dokáže brát energii a omezeně se tak regenerovat. Zvládá světlo lámat, rozdělovat na jednotlivé paprsky duhy atp.
CHLOROKINESIS: Kontrola nad rostlinami - urychlování jejich růstu, míření jejich pohybu, tvarování atp., ale v žádném případě vytváření nových druhů! Polobůh může mít chapadla z rostlin, může je donutit, aby někoho svázaly a podobně. Pokud má deset bodů, může si vytvořit i jednoho tvora, který jim pomáhá v boji a poslouchá svého poloboha na slovo.
VITAKINESIS: Léčení ran. Polobůh se musí rány přímo dotýkat - čím je větší, hlubší a víc krvácí, tím víc energie to stojí. Smrtelná zranění zvládne vyléčit jen za cenu následného bezvědomí.
LIGHT REVENGE: Ze světelných paprsků si umí vytvořit libovolnou zbraň. Čím víc bodů, tím větší zbraň to může být, ačkoliv s ní samozřejmě musí umět zacházet. Na nižších levelech jsou to pouze dýky, biče atp., poté meče a sekyry a nakonec klidně i luk se světelnými šípy. Tyto zbraně nevinnými lidmi projdou a neublíží jim, zatímco provinilce zraní (krádež bonbónu se projeví leda tak drobnou popáleninou, zatímco třeba vražda smrtí dotyčného, záleží samozřejmě na závažnosti prohřešku). Polobůh také umí vycítit, kdo se něčeho dopustil a přibližně, jak závažné to bylo.



JMÉNO: Nebthet
FUNKCE: Bohyně protikladů (vody a ohně, štěstí a smůly, ochrany a divokosti, života a smrti)
POSVÁTNÉ ZVÍŘE: Supice
VZTAHY S JINÝMI BOHY: Geb (otec), Nut (matka), Eset (sestra), Usir (brat), Sutech (brat a manžel), Anup (syn), Nefertum (synovec)
POTOMCI:
Mohou mít opravdu rozmanité povahy, většinou se ale na jejich povaze nějakým způsobem projeví rozpolcenost - polobůh je neskutečně líný, ale miluje boj atp. Bývají živým paradoxem. Nemají rádi rozhodnutí, jsou totiž nerozhodní a váhaví. Je pro ně typické štěstí v neštěstí, ovládání vody i ohně a docela přátelské vztahy se Sutechovci.

SCHOPNOSTI POTOMKŮ:
HYDROKINESIS: Ovládání kapalné vody způsobem podobným telekinesis, ale nezahrnuje déšť či hýbání celým mořem či oceánem. Zahrnuje vytahování vody ze země, hledání pramenů či jiných vodních toků, sběr rosy, chůze po vodě, tvarování vody...
PYROKINESIS: Ovládání ohně. Zahrnuje podpalování věcí (ale ne nehořlavých, ty můžete leda zahřát a roztavit), vytváření ohně, odolnosti vůči ohni, samovzplanutí, ale ne chrlení ohně.
MIRROR WARRIOR: Polobůh umí vyvolat odraz protivníka, proti kterému bojuje, přičemž jeho odraz má protikladné schopnosti. Tedy pokud váš protivník ovládá Hydrokinesis, odraz má Pyrokinesis a naopak. Jestliže je dobrý na boj na dálku, odraz je perfekní na boj na blízko a tak dále.
PERFECT PROTECTION: Díky této schopnosti je polobůh schopen odvrátit prakticky jakýkoliv magický útok. Proti elektrickému výboji zvednou kamenitý masiv, který ho pohltí, proti ohni vytvoří vodní stěnu atp. Funguje pouze na magické útoky! Čím víc bodů, tím silnější ochrana to je a tím silnější útoky dokáže odvrátit.
FEAR: Umí se proměnit na největší strach osoby, která stojí před ním, tedy i na zvířata, příšery, věci atp., čímž dotyčného částečně paralyzují a vyděsí (a to kohokoliv, i kdyby byl sebestatečnější!).
 

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama