Bohové 2. část

3. listopadu 2016 v 17:49

JMÉNO: Neit
FUNKCE: Bohyně lovu, lukostřelby a tkaní
VZTAHY S JINÝMI BOHY: Sobek (syn), Serket (dcera), Re (syn)
POTOMCI:
Její děti bývají hodně zvláštní a i na poměry polobohů dost výstřední, obvykle mezi ostatní ani příliš nezapadají - humorem, samotnou povahou, vzhledem... Mají velký talent na šití a tkaní, stejně tak na lov a lukostřelbu, ovšem také na stopování a kuchání. Mají také velice dobrý orientační smysl, vždy vědí, kde je nahoře a kde dole, a rozpoznají světové strany.

SCHOPNOSTI POTOMKŮ:
HUNTING METAMORFING: Umí si změnit jednu z částí těla na zvířecí - nehty na drápy, zuby na tesáky, ruce na křídla, kostrč prodloužit na ocas atp. Zároveň však mohou změnit pouze jednu část těla (ruce, nohy a párové orgány se berou jako jedna část, stejně tak zuby).
CALM CONTROL: Dotykem dokáže kohokoliv úplně zklidnit. Nejlépe to funguje při nervozitě, při vzteku či silném vzplanutí lásky je potřeba vynaložit mnohem víc energie a často se stává, že se ona emoce přenese na poloboha, který uklidňuje.
SHAPESFTING: Proměna na jednu ze sov.
HUNTER'S VISION: Po aktivaci této schopnosti polobůh uvidí svoji kořist či cíl zlatě (ať už je to zvíře, člověk či místo), nepřátele (příšery, osoby...) rudě a zbytek tlumeně a černobíle. Umožňuje mu to soustředit se jen na svůj cíl. Na pátém levelu touto schopností odkryje i skryté a magií maskované nepřátele a kořist a na desátém prohlédne i skrz zdi.


JMÉNO: Nut
FUNKCE: Bohyně oblohy a její ztělesnění, také bohyně smrti
VZTAHY S JINÝMI BOHY: Shu (otec), Tefnut (matka), Geb (bratr a manžel), Usir (syn), Sutech (syn), Eset (dcera), Nebthet (dcera), někdy také Hor (syn)
POTOMCI:
Mají stříbřitý nádech pokožky. Nesnáší pocit spoutání či psychickou bezmoc. Fyzicky jsou dost ohební a rychlí, i když ne jako potomci Anuket, silní zrovna moc nebývají, pokud netrénují. Bývají menšího a drobnějšího vzrůstu, ačkoliv se najdou i výjimky. Často trpí klaustrofobií, ale jinak mohou mít povahy různé. Umí tvořit nová dočasná souhvězdí a předávat si tak mezi sebou vzkazy, případně je udělat čitelná jen pro určité osoby, i když nejsou potomci Nut.

SCHOPNOSTI POTOMKŮ:
LEVITATION: Polobůh umí levitovat, nepotřebuje křídla ani vzduch. Postupem času se schopnost stane mimovolnou, při silných emocích se může stát, že polobůh zničehonic vzlétne do vzduchu - např. když se naštve nebo náhle rozradostní.
LIGHTKINESIS: Polobůh umí ovládat světlo. Dokáže si třeba rozzářit dlaň a tou pak posvítit nebo třeba i celé tělo. Umí jen tak rozzářit lampu a světlo v ní uchovat nebo naopak z ní světlo sebrat a načerpat z něj energii. Při silném záření slunce si z něj dokáže brát energii a omezeně se tak regenerovat.
UMBRAKINESIS: Ovládání temnoty a stínů. Polobůh dokáže místo zahalit tmou, v níž vidí jen on (ale nedokáže ji už potlačit), dokonale vidí ve tmě, dokáže cestovat stíny (do jednoho vstoupí a vyleze třeba o pět kilometrů dál) a umí vytvořit stínové sluhy a bojovníky (vzpomeňme si na pohádku Princezna a žabák).
NECROMANCY: Vidění a dorozumívání se s duchy, později také jejich vědomé přivolání. Na nejvyšší úrovni umí duchy také ovládat.
MIST CONTROL: Ovládají magickou mlhu. Umí s ní skrýt různé věci, osoby a dokonce i scénu (představme si skupinku polobohů, kteří uprostřed náměstí bojují s příšerou), takže okolostojící osoby neuvidí nic nebo uvidí něco naprosto normálního (místo polobohů s příšerou uvidí neškodnou skupinku puberťáků). Čím víc bodů, tím větší věci a tím víc osob umí zakrývat.


JMÉNO: Qetesh
FUNKCE: Bohyně plodnosti, posvátné extáze, sexuální rozkoše, přírodní bohyně
VZTAHY S JINÝMI BOHY: Resheph (manžel)
POTOMCI:
Jsou to energičtí, živí a veselí lidé, kteří si umí užívat. Vlastně, jsou schopní si najít zábavu kdekoliv a kdykoliv a také vykouzlit komukoliv úsměv na tváři. Někomu mohou připadat otravní, ale jiným zase naprosto úžasní. Milují přírodu a sex, v němž jsou výborní a dokázali by ním probudit snad i mrtvého. Jsou si blízcí s dětmi Sachmet a Sobeka, jsou podobně nespoutaní a sví. Dcery této bohyně mívají výrazné ženské rysy, synové zase bývají dobře rostlí a hodně obdaření, co se týče přirození. Jsou to odborníci na sexualitu a všechny tyto věci a mají silnou tendenci být nevěrní, nevydrží s jedním partnerem. Do boje se sami od sebe moc nevrhají, ale když už, perou se jako lvi.

SCHOPNOSTI POTOMKŮ:
CHLOROKINESIS: Kontrola nad rostlinami - urychlování jejich růstu, míření jejich pohybu, tvarování atp., ale v žádném případě vytváření nových druhů! Polobůh může mít chapadla z rostlin, může je donutit, aby někoho svázaly a podobně. Pokud má deset bodů, může si vytvořit i jednoho tvora, který jim pomáhá v boji a poslouchá svého poloboha na slovo.
SHIELD: Vytvoření ochranného silového pole. Čím je vnější útok silnější, tím víc energie to poloboha stojí a u magického útoku záleží na bodech (polobůh má 5 bodů v Shieldu, útočí na něj někdo s Hydrokinesis se 7 body, takže ochranné pole moc dlouho nevydrží a bude brát hodně energie). Nejlépe zadržuje nemagické útoky mečem, dýkou atp.
LEVITATION: Polobůh umí levitovat, nepotřebuje křídla ani vzduch. Postupem času se schopnost stane mimovolnou, při silných emocích se může stát, že polobůh zničehonic vzlétne do vzduchu - např. když se naštve nebo náhle rozradostní.
FAST MOTION: Polobůh se může na okamžik pohybovat tak rychle, že se ostatní kolem zdají zaseklí v čase. S počtem bodů se zvyšuje čas, po který téhle schopnosti mohou využívat.


JMÉNO: Re
FUNKCE: Bůh slunce, ohně, vzduchu, ztělesnění slunečního kotouče, jeden z nejstarších a nejhlavnějších bohů
VZTAHY S JINÝMI BOHY: Šu (syn), Hathor (dcera), Sachmet (dcera), Bastet (dcera), Tefnut (dcera), Maat (dcera)
POTOMCI:
Jeho děti jsou podobně jako ty Horovy vůdčí typy. Jsou velice mocní, proto i jejich talent na schopnosti bývá vysoký. Často mívají vysoké sebevědomí neumí si připustit porážku. Dávají si záležet na dodržování pravidel. Nemají rádi, když jim někdo sebere vedoucí pozici. Většinou nevydrží zůstat vzhůru moc dlouho, zato ale bez problémů vstávají s východem slunce.

SCHOPNOSTI POTOMKŮ:
SHAPESHIFTING: Přeměna na jakékoliv zvíře kromě příšer a magických zvířat.
PYROKINESIS: Ovládání ohně. Zahrnuje podpalování věcí (ale ne nehořlavých, ty můžete leda zahřát a roztavit), vytváření ohně, odolnosti vůči ohni, samovzplanutí, ale ne chrlení ohně.
LEVITATION: Polobůh umí levitovat, nepotřebuje křídla ani vzduch. Postupem času se schopnost stane mimovolnou, při silných emocích se může stát, že polobůh zničehonic vzlétne do vzduchu - např. když se naštve nebo náhle rozradostní.
PERSUASION: Schopnost magického hlasu, který každého přesvědčí o tom, že to, co říká, je pravda.
PHARAOH'S RAGE: Přivolání krvavého deště, stovek žab omezujících pohyb nepřátel, deště meteoritů směřovaného na určitý cíl, hejna kobylek, které sežerou veškerou zeleň, na kterou je polobůh nasměřuje, a blízkou zemi mohou změnit dočasně na bažinu. Polobůh si může vybrat, jestli je chce seslat naráz či jen některé.


JMÉNO: Resheph
FUNKCE: Bůh koní a vozů, ochránce před morem a válkou, bůh odpovídající na modlitby
VZTAHY S JINÝMI BOHY: Qetesh (manželka)
POTOMCI:
Jsou velice pasivní a neradi se pouštějí do větších riskantnějších dobrodružství. Nemají rádi boj a hádky, jsou to spíše takoví mírotvorci a jejich slova mívají překvapivé uklidňující účinky. Rozumí všem koním (i pegasům a jednorožcům), jsou to skvělí jezdci a vozatajové. Sarkazmus a ironie jsou jim cizí, nemají ho rádi a často je ani nedokážou rozpoznat. Vůbec se nehodí na bojovníky. Bývají obecně spiše šlachovití než svalnatí, drobnějšího vzrůstu a lehké kostry. Jejich tělesná konstrukce se výborně hodí na jezdce, kterými také od narození jsou.

SCHOPNOSTI POTOMKŮ:
SHAPESHIFTING: Přeměna na koně (vzhled a plemeno si vyberete sami po získání schopnosti).
CALM CONTROL: Dotykem dokáže kohokoliv úplně zklidnit. Nejlépe to funguje při nervozitě, při vzteku či silném vzplanutí lásky je potřeba vynaložit mnohem víc energie a často se stává, že se ona emoce přenese na poloboha, který uklidňuje.
VITAKINESIS: Léčení ran. Polobůh se musí rány přímo dotýkat - čím je větší, hlubší a víc krvácí, tím víc energie to stojí. Smrtelná zranění zvládne vyléčit jen za cenu následného bezvědomí.
SHIELD: Vytvoření ochranného silového pole. Čím je vnější útok silnější, tím víc energie to poloboha stojí a u magického útoku záleží na bodech (polobůh má 5 bodů v Shieldu, útočí na něj někdo s Hydrokinesis se 7 body, takže ochranné pole moc dlouho nevydrží a bude brát hodně energie). Nejlépe zadržuje nemagické útoky mečem, dýkou atp.


JMÉNO: Sachmet
FUNKCE: Lví bohyně války, krvelačnosti, pomsty a chorob
VZTAHY S JINÝMI BOHY: Re (otec)
POTOMCI:
Jsou to perfektní bojovníci, když chtějí a trochu trénují. Mají tendenci se rychle rozzuřit a to pak nedělají rozdíl mezi přítelem a nepřítelem, schytá to každý, kdo je kolem. Všichni se dokážou dorozumívat s kočkovitými šelmami. V boji jsou dost krvelační a rádi se mstí.

SCHOPNOSTI POTOMKŮ:
SHAPESHIFTING: Přeměna na jakoukoliv kočkovitou šelmu kromě samotné kočky.
VITAKINESIS: Léčení smrtelných ran. Polobůh se musí rány přímo dotýkat a stojí to hodně energie. Mrtvým už nijak nepomůže.
FIGHT NECROMANCY: Přivolání mrtvých bojovníků (naráz max. 10), kteří polobohovi pomáhají při boji. Lze této schopnosti využít jen při boji na život a na smrt.
BLOODRAGE: Jakmile je v boji prolita krev, polobůh má možnost vstoupit do vražedného módu, kdy nebere ohledy na to, kdo je přítel a kdo nepřítel. Je tedy nebezpečný pro obě strany, ale čím víc krve prolévá a čím víc zraňuje, tím je šílenější a silnější, ignoruje bolest a zranění, dokud vysíleně nepadne k zemi v bezvědomí. Přežije i jinak smrtelná zranění, jen zůstává několik dní v bezvědomí a léčí se. Na nižších levelech šílenost není tak silná a zvládají se jakž takž kontrolovat, zato ale tak dobře neignorují bolest a zvládne je uklidnit polobůh s Calm Control, později už se kontrolovat neumí vůbec a nejde je zastavit.


JMÉNO: Serket
FUNKCE: Bohyně plodnosti, přírody, zvířat, léčení, magie, štírů, ochránkyně před jedovatým kousnutím a uštknutím
VZTAHY S JINÝMI BOHY: Neit (matka), Sobek (bratr)
POTOMCI:
Bývají to zasněné osoby s velkou představivostí, u kterých často pochybujete, jestli jsou vůbec duchem přítomny. Mají talent na léčení, velice snadno se učí rozpoznávat jedy a vytvářet na ně protijedy. Mívají velký talent na magii a od narození se umí dorozumívat se štíry všeho druhu. Jsou ochotní a rádi pomáhají ostatním, hlavně když se jedná o ošetřování a léčbu. Zvířata jim obvykle věří, mají je ráda a polobohové vědí, jak se o ně starat, rozumí řeči jejich těla, ačkoliv se s nimi neumí dorozumívat přímo slovy. Jsou také imunní vůči většině jedům včetně alkoholu, drog, alkaloidů a podobně. Rychle účinkující smrtelné jedy (např. kyanidy či botulotoxin) zneutralizovat nelze. Mohou se opít, zhulit atd., ale nikdy si nevytvoří závislost.

SCHOPNOSTI POTOMKŮ:
SHAPESHIFTING: Proměna na štíra.
VITAKINESIS: Léčení ran. Polobůh se musí rány přímo dotýkat - čím je větší, hlubší a víc krvácí, tím víc energie to stojí. Smrtelná zranění zvládne vyléčit jen za cenu následného bezvědomí.
WITCHERY: Lehká kouzla - telekineze, zničení, vzplanutí, vytažení vody ze země, uzamčení dveří... Nevyrovná se však skutečným schopnostem, není tak silná a v boji se dá vcelku lehce porazit.
CHLOROKINESIS: Kontrola nad rostlinami - urychlování jejich růstu, míření jejich pohybu, tvarování atp., ale v žádném případě vytváření nových druhů! Polobůh může mít chapadla z rostlin, může je donutit, aby někoho svázaly a podobně. Pokud má deset bodů, může si vytvořit i jednoho tvora, který jim pomáhá v boji a poslouchá svého poloboha na slovo.


JMÉNO: Seshat
FUNKCE: Bohyně písma, věd, božská pisatelka, kronikářka a zaznamenávatelka
POSVÁTNÉ ZVÍŘE: xxx
VZTAHY S JINÝMI BOHY: Thovt (otec)
POTOMCI:
Podobně jako děti Thovta jsou i děti Seshat velmi sečtělé a hloubavé, ovšem na rozdíl od nich nejsou tolik uzavření a podivínští. Bývají to samotáři, dávají přednost knihám před lidmi. Mají velmi dobrou paměť a talent na logiku. Často však bývají až moc přesvědčení o své vlastní důležitosti a mohou působit až namyšleně, ačkoliv nechtějí.

SCHOPNOSTI POTOMKŮ:
WITCHERY: Lehká kouzla - telekineze, zničení, vzplanutí, vytažení vody ze země, uzamčení dveří... Nevyrovná se však skutečným schopnostem, není tak silná a v boji se dá vcelku lehce porazit.
CALM CONTROL: Dotykem dokáže kohokoliv úplně zklidnit. Nejlépe to funguje při nervozitě, při vzteku či silném vzplanutí lásky je potřeba vynaložit mnohem víc energie a často se stává, že se ona emoce přenese na poloboha, který uklidňuje.
TELEKINESIS: Pohybování věcmi pomocí myšlenek. Čím větší a těžší předmět, tím je potřeba víc energie a soustředění.
WHOPPER DISCOVERY: Polobůh pozná, když mu lžete nebo před ním něco záměrně skrýváte, případně neříkáte celou pravdu. Nepozná ale, co před ním skrýváte, a nemůže vás touto schopností přimět, abyste mu to řekli, dokud nedosáhne alespoň osmi bodů.


JMÉNO: Shai
FUNKCE: Bůh osudu
POTOMCI:
V jeden čas má vždy pouze jednoho potomka, k čemuž se zavázal už kdysi dávno. Tento potomek je velký samotář, s ostatními se téměř vůbec nestýká a když už, moc toho nenamluví. Bývá to velice silná a sebevědomá osobnost, která si nenechá od nikoho nic diktovat, avšak vůči bohům a táboru jsou velice loajální.
Za jeho potomka vždy hrají admini nebo pověřená spolehlivá osoba!

SCHOPNOSTI POTOMKŮ:
VISIONS: Polobůh má čas od času vize budoucnosti, nemusí být úplně jasné a srozumitelné - vlastně spíš obvykle nejsou a jejich vysvětlení přijde až později. Umí tedy do jisté míry předpovídat budoucnost. Nejdřív jsou tyto vize nepředvídatelné, občas poloboha jen bolí hlava nebo se cítí divně, ale později už do hodiny před vizí pozná, že ji bude mít. Na nejvyšším stupni dokáže vize sám vyvolat, ovšem maximálně jednou za pár dní, poněvadž se po každé vizi cítí velice vyčerpaný, často mu krvácí oči, hlava mu třeští a je mu špatně.
METAFORMING: Dokáží jakkoliv měnit svoji podobu a klidně i pohlaví, ale jejich oči vždycky zůstanou stejné. Nemohou se však měnit na zvířata ani příšery.
TOUCH OF LUCK: Umí ovlivnit náhodu a štěstí. Mohou zajistit, aby jim v karetních hrách přicházely samé dobré karty, v kostkách, aby padala čísla, která chtějí, při střílení z luku, aby se trefovali a tak podobně. A pokud chtějí, mohou kousek svého štěstí nalepit i na někoho jiného. Obvykle to však nedělají.
TIME: Mohou zastavit čas, cestovat do blízké budoucnosti (případně do některé z jejích verzí), prohlížet si vzpomínky cizích osob, cestovat do minulosti a tak podobně. V minulosti ani v budoucnosti je však nikdo nevidí, jsou pouze pozorovatelé. Mohou s sebou vzít libovolný počet osob.


JMÉNO: Shu
FUNKCE: Bůh vzduchu a sucha, drží oddělenou zemi od nebe
VZTAHY S JINÝMI BOHY: Re/Amun (otec), Tefnut (manželka), Nut (dcera), Geb (syn)
POTOMCI:
Povahově jsou dost nestálí a dokonale je vystihuje věta "Kam vítr, tam plášť." Nemají rádi jakékoliv věznění, i třeba jen náznak. Často trpí klaustrofobií. Bývají dost vychrtlí, malí a rychlí. Neumí pochopit lásku (Šu drží Nut od Geba několik tisíc let!).

SCHOPNOSTI POTOMKŮ:
AEROKINESIS: Kontrola nad vzduchem. Zahrnuje tvorbu větrných proudů, odvzdušnění prostoru, zvyšování a snižování tlaku a tak. Ale ne létání!
ATMOKINESIS: Moc nad počasím. Hlavně toho, které souvisí se vzduchem - rychlost a směr větru, vichřice, tornáda a hurikány a podobně.
EVAPORATION: Díky této schopnosti se dokáže polobůh vypařit, čímž se znehmotní, a jako pára se přemisťovat z místa na místo.
LEVITATION: Polobůh umí levitovat, nepotřebuje křídla ani vzduch. Postupem času se schopnost stane mimovolnou, při silných emocích se může stát, že polobůh zničehonic vzlétne do vzduchu - např. když se naštve nebo náhle rozradostní.
AIR MUMIFICATION: Dovedou předměty či později i zvířata a osoby vysušit, popřípadě donuti předměty, aby uschly, nebo vodu, aby se vypařila. Zprvu jen přivádí pocit velké žízně a suchost v krku a očích, později, na pátém levelu, dovedou dočasně vysoušet zvířata a nakonec i osoby, ale musí se hodně soustředit. Nakonec se z postižených stávají vlastně mumie.


JMÉNO: Sobek
FUNKCE: Krokodýlí bůh vody, divokosti, války, plodnosti a žádostivosti, symbol faraonovy síly
VZTAHY S JINÝMI BOHY: Neit (matka), Serket (sestra), Chonsu (syn)
POTOMCI:
Sobekovy děti jsou podobně jako ty Sutechovy docela zle založené. Lehce se naštvou a těžce se uklidní. Od narození se umí dorozumívat s plazy a obojživelníky. Umí být velmi divocí a při boji dokážou lehce zapomenout na rozdíl mezi nepřítelem a přítelem.

SCHOPNOSTI POTOMKŮ:
SHAPESHIFTING: Přeměna na krokodýla/aligátora.
LIZARD ABILITY: Polobůh si umí nechat dorůst jakoukoliv končetinu, ale nic jiného. V závislosti na velikosti dorůstané části to trvá od deseti minut do jedné hodiny, ovšem pokud je polobůh vyčerpaný, může to trvat i déle.
BLOODRAGE: Jakmile je v boji prolita krev, polobůh má možnost vstoupit do vražedného módu, kdy nebere ohledy na to, kdo je přítel a kdo nepřítel. Je tedy nebezpečný pro obě strany, ale čím víc krve prolévá a čím víc zraňuje, tím je šílenější a silnější, ignoruje bolest a zranění, dokud vysíleně nepadne k zemi v bezvědomí. Přežije i jinak smrtelná zranění, jen zůstává několik dní v bezvědomí a léčí se. Na nižších levelech šílenost není tak silná a zvládají se jakž takž kontrolovat, zato ale tak dobře neignorují bolest a zvládne je uklidnit polobůh s Calm Control, později už se kontrolovat neumí vůbec a nejde je zastavit.
PHARAOH'S RAGE: Přivolání krvavého deště, stovek žab omezujících pohyb nepřátel, deště meteoritů směřovaného na určitý cíl, hejna kobylek, které sežerou veškerou zeleň, na kterou je polobůh nasměřuje, a blízkou zemi mohou změnit dočasně na bažinu. Polobůh si může vybrat, jestli je chce seslat naráz či jen některé.


JMÉNO: Sutech
FUNKCE: Bůh pouště a zla
VZTAHY S JINÝMI BOHY: Nut (matka), Geb (otec), Nebthet (sestra a manželka), Eset (sestra), Usir (bratr), Hor (synovec), Nefertum (synovec)
POTOMCI:
Jsou protivní, nesnáší se s potomky Hora a pozabíjeli by je na potkání. Chrání si svůj rod a lpí na svých sourozencích. Občas se stává, že si najdou jednoho nebo dva chráněnce mezi ostatními polobohy, které pak chrání do posledního dechu. Je těžké je pochopit. Když nimi zmítají silné emoce, jejich oči se zabarví na nějakou naprosto odlišnou barvu (Aerica - černá, Alexander - fialovo-purpurová) - připište to na konec do vzhledu a volte takovou barvu, jaká tu ještě není.

SCHOPNOSTI POTOMKŮ:
SANDKINESIS: Kontrola nad pískem a pouští. Ve vyšším stadiu se schopnost stane mimovolnou a nebude vyžadovat téměř žádnou energii (pokud tedy nebudete chtít pohnout dvěma tunami písku naráz).
AEROKINESIS: Kontrola nad vzduchem. Není tak silná jako u dětí Shua a je efektivnější spolu s pískem, který ve vzduchu víří (není to ale to samé jako Sandkinesis!).
PERSONAL VITAKINESIS: Permanentní uzdravování organismu při úbytku jídla, vody a kyslíku. Dotyčný tak může strávit několik hodin bez kyslíku a nijak mu to neublíží. Čím víc bodů, tím delší dobu tato schopnost funguje v kuse.
DARK POWER: Přivolání temné energie, kterou může polobůh formovat třeba do tvaru zbraní. Je na jednorázové použití.
AIR MUMIFICATION: Dovedou předměty či později i zvířata a osoby vysušit, popřípadě donuti předměty, aby uschly, nebo vodu, aby se vypařila. Zprvu jen přivádí pocit velké žízně a suchost v krku a očích, později, na pátém levelu, dovedou dočasně vysoušet zvířata a nakonec i osoby, ale musí se hodně soustředit. Nakonec se z postižených stávají vlastně mumie.


JMÉNO: Tefnut
FUNKCE: Bohyně vody, vlhkosti, deště a rosy
VZTAHY S JINÝMI BOHY: Shu (bratr a manžel), Nut (dcera), Geb (syn)
POTOMCI:
Mají proměnlivé a nepředvídatelné povahy. Zbožňují vodu, naopak nesnáší létání a jsou velice dobří v rozvazování uzlů, lockpickingu atp. - vždycky si najdou cestičku. Od narození umí plavat a dýchat pod vodou a umí vodu vždy najít, i kdyby se nacházeli uprostřed pouště. Neumí vydržet dlouho na jednom místě, nemají rádi pocit věznění, ale jsou mistři v unikání.

SCHOPNOSTI POTOMKŮ:
• HYDROKINESIS: Ovládání kapalné vody způsobem podobným telekinesis, ale nezahrnuje déšť či hýbání celým mořem či oceánem. Zahrnuje vytahování vody ze země (ovšem berte v potaz, že např. okolo sopky vodu těžko najdete!), hledání pramenů či jiných vodních toků, sběr rosy, chůze po vodě, tvarování vody...
CRYOKINESIS: Ovládání vody v pevné formě. Zahrnuje zmrazování věcí (pozor, ne osob!), ovládání ledu, formování ho, ale také rozpouštění. Pokud mají nad osm bodů, mohou stvořit ledová zvířata, která ovládají.
ATMOKINESIS: Moc nad počasím, které souvisí s vodou. Tzn. déšť, sníh, krupobití, mlha, pohyb mraků, jejich velikost a tvar atp. Rozhodně nevyvolají vichřici či blesky.
METAFORMING: Pomocí mysli dokáže polobůh změnit svůj vzhled, ale ne pohlaví či barvu pleti, nemůže se změnit na věc, zvíře či příšeru, ale zato se umí roztéct na kaluž vody a v této podobě se třeba protáhnout pode dveřmi.
WATER CLONE: Polobůh umí z vody vytvořit svého dvojníka se stejnými dovednostmi a schopnostmi, musí být však přítomna voda nebo si musí vodu vytáhnout pomocí Hydrokinesis ze země. Je cekem těžké ho udržet delší dobu, obvykle ho jde celkem snadno poznat, protože má některé části těla průhledné či nedokonale zformované. Experti mohou vytvořit dokonalý klon, který nelze rozeznat. Klony se roztíkají na kaluž, když jsou smrtelně zasaženi, místo krve mají vodu a jsou slabí vůči ohni atp.


JMÉNO: Thovt
FUNKCE: Bůh písma, moudrosti, poznání, magie, věštění a vědy
VZTAHY S JINÝMI BOHY: Maat (manželka), Seshat (dcera)
POTOMCI:
Jsou to hloubaví, moudří a melancholičtí tvorové. Působí mezi ostatními nepatřičně a nejsou to dobří bojovníci. Rozumí si se všemi ptáky a velice těžce se rozzuří nebo byť jen trochu něčím vzruší. Mohou působit roztržitě.

SCHOPNOSTI POTOMKŮ:
WITCHERY: Lehká kouzla - telekineze, zničení, vzplanutí, vytažení vody ze země, uzamčení dveří... Nevyrovná se však skutečným schopnostem, není tak silná a v boji se dá vcelku lehce porazit.
SHAPESHIFTING: Přeměna na jakéhokoliv ptáka kromě dravců (orel, sokol, sovy...) anebo proměna na paviána.
SHIELD: Vytvoření ochranného silového pole. Čím je vnější útok silnější, tím víc energie to poloboha stojí a u magického útoku záleží na bodech (polobůh má 5 bodů v Shieldu, útočí na něj někdo s Hydrokinesis se 7 body, takže ochranné pole moc dlouho nevydrží a bude brát hodně energie). Nejlépe zadržuje nemagické útoky mečem, dýkou atp.
VITAKINESIS: Léčení ran. Polobůh se musí rány přímo dotýkat - čím je větší, hlubší a víc krvácí, tím víc energie to stojí. Smrtelná zranění zvládne vyléčit jen za cenu následného bezvědomí.



JMÉNO: Usir
FUNKCE: Vládce posmrtného života a podsvětí, bůh vegetace a obnovy života
VZTAHY S JINÝMI BOHY: Nut (matka), Geb (otec), Sutech (bratr), Nebthet (sestra), Eset (sestra a manželka), Hor (syn), Nefertum (syn)
POTOMCI:
Milují zeleň a přírodu celkově. Mohou mít tendence k vůdcovství, ale ne nutně. Nemají rádi davy a velká schromáždění, berou je jako nutnou povinnost. Usir má dětí jen velmi málo, protože nemůže moc často opouštět podsvětí.

SCHOPNOSTI POTOMKŮ:
CHLOROKINESIS: Kontrola nad rostlinami - urychlování jejich růstu, míření jejich pohybu, tvarování atp., ale v žádném případě vytváření nových druhů! Polobůh může mít chapadla z rostlin, může je donutit, aby někoho svázaly a podobně. Pokud má deset bodů, může si vytvořit i jednoho tvora, který jim pomáhá v boji a poslouchá svého poloboha na slovo.
NECROMANCY: Vidění a dorozumívání se s duchy, později také jejich vědomé přivolání. Na nejvyšší úrovni umí duchy také ovládat.
LIZARD ABILITY: Polobůh si umí nechat dorůst jakoukoliv končetinu, ale nic jiného. V závislosti na velikosti dorůstané části to trvá od deseti minut do jedné hodiny, ovšem pokud je polobůh vyčerpaný, může to trvat i déle.
VITAKINESIS: Léčení ran. Polobůh se musí rány přímo dotýkat - čím je větší, hlubší a víc krvácí, tím víc energie to stojí. Smrtelná zranění zvládne vyléčit jen za cenu následného bezvědomí.
LIGHT REVENGE: Ze světelných paprsků si umí vytvořit libovolnou zbraň. Čím víc bodů, tím větší zbraň to může být, ačkoliv s ní samozřejmě musí umět zacházet. Na nižších levelech jsou to pouze dýky, biče atp., poté meče a sekyry a nakonec klidně i luk se světelnými šípy. Tyto zbraně nevinnými lidmi projdou a neublíží jim, zatímco provinilce zraní (krádež bonbónu se projeví leda tak drobnou popáleninou, zatímco třeba vražda smrtí dotyčného, záleží samozřejmě na závažnosti prohřešku). Polobůh také umí vycítit, kdo se něčeho dopustil a přibližně, jak závažné to bylo.

 

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama